pondelok 31. októbra 2011

Skylanders: Spyro´s Adventure-otázka

O tejto novej hre ste už iste počuli...predsa len, kto by nie? Ale mám ohľadne tejto hry jednu malú otázku: Čo si o tejto hre myslíte?
Ja vážne neviem, podľa mňa je to no...divné...totiž, ten vzhľad Spyra, a je to vlastne aj Spyro hra, keď tam môžem hrať za ďalších 31 postavičiek? Veď ten Spyro ani nevyzerá ako Spyro, skôr ako, no...príšera...totiž, prepáčte ak som niekoho z Vás urazila, fakt sorry....ale ja to niekde hodiť musím! Takže otázka: Páči sa Vám táto hra? A ešte niečo...máte to už niekto? Ja len že, ak áno je to dobrá hra? Lebo hra to môže byť dobrá. Tak a čo myslíte, mám si to kúpiť? Lebo mám takú šancu, aj keď sa to ťažko zháňa, ale čo keď ma to nebude baviť? Tak rada by som poznala Vaše názory...
Tak mi prepáčte že vás otravujem s takýmito vecami...
Cynder
A zopár obrázkov Skylanders: Spyro´s Adventure:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára