utorok 1. novembra 2011

Spyro´s Kingdom

Áno, viem že asi trochu neskoro ale:
Počula som že sa chystá nová Spyro hra pod názvom Spyro´s Kingdom (Spyrové kráľovstvo) a že má výsť 30.septembra 2011 - teda už vyšla! Ale-nikde som to ešte nevidela predávať (ani na internete) a tak si poslednou dobou kladiem otázku: Je to teda skutočne pravda? Väčšina z vás o tej hre už asi počula-teda ale ja moc informácií o tom nemám. Tak teda možno to bude aj ďalšia časť Spyro trilogy The legend of Spyro-no trochu aj pochybujem, lebo niekde som čítala že Dawn of the Dragon je posledná časť. Možno to bude aj úplne nový Spyro, to ale ja neviem. Niektorý z Vás to možno vedia. Veď sa ešte skúsim popozerať po internete. Ale dúfajme-že to nakoniec nezrušia ako ten film. Lebo ani na známych blogoch ktoré majú o Spyrovi všetko bližšie informácie neviem nájsť. Tak sa na mňa nehnevajte, že toho moc neviem. Obrázkov je zatiaľ málo, našla som iba tento jeden:
To je zatiaľ všetko.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára