piatok 18. novembra 2011

Pomoc s animáciou

Ahoj. No práve som sa nudila, tak som si šla vytvoriť animáciu. Keďže šlo o moju prvú animáciu tak som sa s ňou chcela ,,pochváliť" keď sa podarí. Podarila sa na prvý pokus celkom dobre-síce iba z 4-5 obrázkov ale vedela som ako na to, takže som nemusela rozmýšľať nad tým ako to urobiť. Robila som ju tu: glitterfly.com . A keď bola hotová, chcela som ju poslať na blog. Ale nešlo to! Mala som zadať meno, heslo a adresu blogu. To všetko som urobila: Meno: Cynder heslo: ************ a blog: http://mojblogospyrovipokemonochanarutovi.blogspot.com . Ale napísalo mi to post failed. Neviem čo som mohla mať zle :( :( . Na facebook sa mi to podarilo odoslať ale sem nie. Tak nemá niekto skúsenosť, nevie ako na to, ako sa to podarí? Tak poradí mi niekto?
Ďakujem, Cynder.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára